کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316353 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه‎ی عینکى با دوربین فیلمبردارى و امکان اتصال به اینترنت

شرکت گوگل بازاریابى براى نوعى عینک ابتکارى را آغاز کرده است که در آن هم دوربین فیلمبردارى هست و هم امکان اتصال به شبکه‎ی اینترنت. به عبارت دیگر، حالا مى توان فقط با دیدن نوک دماغ، آینده نگرى کرد و با حساب و کتاب دقیق مسایل را ارزیابى نمود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ گوگل این "ابتکار" را که هنوز نمى توان اسمش را "کالا" گذاشت، در سانفرانسیسکو به نمایش گذاشت. کارشناسان مى گویند که تا دو سال دیگر باید منتظر بود تا چنین "کالایى" به بازار بیاید و در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

مسئولان شرکت گوگل در همایش سالانه "دستاوردهاى الکترونیک" در سانفرانسیسکو طرح راه اندازى فناورى ابتکارى خود را براى کارشناسان توضیح دادند.

در همین همایش چند چترباز براى ارایه کارآیى محصول جدید گوگل، هنگام فرود آمدن به سوى زمین به تصویر بردارى با عینک هاى جدید این شرکت پرداختند.

جالب آنکه تصاویر گرفته شده از بالا، به طور مستقیم براى علاقه مندان حاضر در همایش، به نمایش در مى آمد. تا اینکه این افراد بالاى پشت بام سالن همایش فرود آمدند.

حاضران موجود در همایش نمونه هاى عینک را که "اکسپلورر" نامیده شده است، مشاهده کردند. این محصول را مجموعه "گوگل گلاس" تولید و ارایه کرده است.

گفته مى شود که بهاى هر عینک اکسپلورر 1500 دلار خواهد بود. شرکت سازنده مى گوید که محصول خود را در سطح محدودى در آغاز سال 2013 ارایه خواهد کرد، و یک سال بعد، نسخه عمومى تر آن را در اختیار همگان قرار خواهد داد.

عینک هاى ساخت گوگل گلاس داراى یک دوربین فشرده و یک میکروفن است و با سیستم "واى فاى" یا بلوتوث قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را نیز دارد.

شیشه هاى کوچکى که بر روى شیشه هاى عینک نصب شده اند، مى توانند پیام هاى الکترونیکى کوتاه را نشان دهند. کارشناسان گوگل مى گویند که بر روى "ابتکار" خویش کار بیشترى خواهند کرد، تا حد اعلاى فناورى ممکن را در آن به کار گیرند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9865 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/04/13 تعداد مشاهده: 2132
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/04/14 17:37
سافتگذر خودش از همه بدتره! اینو همه جا میذارم ولی میدونم این نظر منو نمیذاره! اگر هم بذاره یا دوباره پشیمون میشه حذفش میکنه! اگر هم حذفش نکرد واسه اینه که ژست آزادی بیاد! اونوقت شمام حرفای منو باور نمی کنید! چون اون حرف اصلی من رو هیچ وقت نخواهد گذاشت! شمام چون هرگز نخواهید فهمید، فکر می کنید سافتگذر چه تحمل بالایی داره در مورد مخالفاش!
amrikhan 1391/04/13 15:49
برایِ همه ی مردم دنیا، این یک موفقیت بزرگه..
حالا شما از چندتا ایرانی بپرس، با نچ نچ جواب میدن: ای بابا آخرالزمونه، آدم دیگه امنیت نداره، دیگه نمی تونه تو خیابون راه بره.
ما کجاشیم وو بقیه کجان؟!